Meest gestelde vragen

Hoe snel levert For Your Pants Only?
For Your Pants Only levert haar producten, indien voorradig, binnen maximaal een tot vijf werkdagen na ontvangst van je betaling. Bij elk product staat vermeld of het desbetreffende artikel op voorraad is. Let op: zaterdag en zondag gelden niet als werkdagen. Orders in het weekend worden pas maandag behandeld!

Wat zijn de bezorgkosten?
Voor alle bestellingen, betaal je binnen NL een standaard verzendbijdrage van €5,95. Voor België en Duitsland is dit €9,-. For Your Pants Only heeft de verzending uitbesteed aan PostNL. Binnen Almere worden alle bestellingen gratis en persoonlijk bezorgd. Vanaf €89,- betalen wij je verzendkosten. Voor België en Duitsland betalen wij je verzendkosten vanaf €125,-.

Hoe worden de bezorgkosten berekend?
Voor het verzendklaar maken, controleren en verzenden van je bestelling, betaal je voornoemde tarieven. Mocht je bestelling in meerdere delen geleverd worden, dan betaalt For Your Pants Only de extra verzendkosten. Je hoeft dus niet te betalen voor naleveringen. Bij voorkeur kiezen we echter voor de meest duurzame oplossing en verzenden we alles in één keer. Voor bestellingen boven de €89,- wordt geen verzendbijdrage in rekening gebracht. De bijdrage bezorgkosten is altijd het zelfde, ongeacht of je een of meerdere producten bestelt. Bij een bestelling van meerdere producten, ben je dus relatief goedkoper uit. De werkelijke kosten voor een pakket tot 10 kilo bedragen namelijk €7,65. For Your Pants Only neemt dus standaard een deel van de werkelijke kosten voor haar rekening. We brengen ook niets in rekening voor handling en papieren/kartonnen zakken/dozen.

Kan ik een artikel ruilen of retourneren?
Artikelen kunnen binnen 14 dagen na verzending van je bestelling geruild of geretourneerd worden. Mocht een artikel niet meer in voorraad zijn, dan kun je een ander artikel uitkiezen. Als je het artikel retour stuurt, zullen wij je betaling, inclusief eventueel betaalde verzendkosten, terugstorten. Let op: je krijgt de verzendkosten van de heenreis alleen terug, als de bestelling in zijn geheel is geretourneerd. De producten moeten in de originele, onbeschadigde binnenverpakking en met aangehecht prijskaartje teruggestuurd worden. Als het prijskaartje niet aan het artikel vastzit, kunnen we het helaas niet in behandeling nemen. We zijn maar een kleine webshop en retouren gaan weer terug in de webshop. Het is dus belangrijk dat ze nog verkoopbaar zijn. De verzendkosten van de retour worden niet door ons vergoed. We stellen het op prijs als je het retourformulier, ingevuld, meestuurt.

Blijkt een artikel niet meer verkoopbaar vanwege een beschadiging of vlekken dan kunnen we deze helaas niet in behandeling nemen. Er wordt in dat geval geen nieuw artikel opgestuurd of geld teruggegeven. Wil je het beschadigde of door jou gebruikte artikel terug? Dan kan dit tegen vergoeding van verzendkosten. Pakketten die onder rembours naar ons verzonden worden, worden niet geaccepteerd. Wij zijn niet aansprakelijk voor ruilingen/ retouren die zoek zijn geraakt met de post.

Zijn er kosten verbonden aan het ruilen van een product?
Alleen de kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening.

Hoe kan ik ruilen/retourneren?
Je kunt het product in de originele, onbeschadigde binnenverpakking retour sturen naar:
For Your Pants Only
Retouren
De Binderij 60B
1321 EK Almere

Bij elke bestelling sturen we een retourformulier mee. We stellen het op prijs als je dit invult. Kwijtgeraakt? Download ons retourformulier: StandaardRetourbonFYPO

Wanneer krijg ik mijn geld terug bij retourneren?
Uiterlijk binnen 14 dagen wordt je geld teruggestort op je rekening.

Worden er ook artikelen naar het buitenland verzonden en hoe zit het dan met de voorwaarden?
For Your Pants Only verzendt ook naar het buitenland. Wij rekenen de standaard PostNL tarieven voor Europese bestemmingen. 

Ik wil mijn bestelling graag op een ander adres laten bezorgen, kan dat?
Je kunt bij je bestelling een ander afleveradres opgeven. Je kunt ons ook een e-mail sturen of een bericht achterlaten in het vak ‘opmerkingen’ waarin je verzoekt om het pakketje op een ander adres (bijvoorbeeld een PostNL afhaalpunt) af te laten leveren.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling wordt in een neutrale verpakking verzonden via de PostNL.

Ophalen
Het is ook mogelijk je bestelling persoonlijk op te halen in de conceptstore van Ditha Bonita. Adres: De Binderij 60B, 1321 EK Almere. Vanzelfsprekend hoef je de verzendkosten dan niet te betalen. Ditha Bonita is geopend op afspraak.
Stuur een mail of app naar nul zes vijf vier drie, 75165